A DunaBor Magazinról


2008 óta létezik a Nemzeti Bormarketing Program, azon belül is a regionális alap. Ezen alap hivatott arra, hogy a magyar borvidékek önálló, csak az adott régió adottságainak megfelelő marketinget folytassanak saját hatáskörben. Ezen alap létrejötte nyomán határozta el a Kunsági Borvidék Hegyközségi Tanácsa a Duna Borrégió másik két vidékével karöltve, hogy létrehozzák a DunaBor Magazint, hogy évente 1-2 alkalommal részletes, magazinszerű megjelenést biztosítsanak a borvidéki szereplőknek. Ezen elhatározás nyomán jelent meg az első szám 2008. novemberében.

Mi, bormagazin szerkesztők nagyon szeretjük azt amit csinálunk, van kollégám, aki hivatásos méznyalónak aposztrofálja e szakmát, nem is teljesen alaptalanul. Mert mi lehet annál nagyszerűbb, mint borvidékeket látogatni évszámra, kóstolni, remek emberekkel jókat beszélgetni, majd azt papírra vetni és végül nyomtatásban viszontlátni? Ezzel a lelkesedéssel csináljuk ezt a gyönyörű munkát is, miután ránk esett a választás, hogy elkészítsük a DunaBor Magazin számait.

A DunaBor Magazin számaiban rendszeresen találkozhatnak az Alföld őshonos szőlőfajtáival, a borvidék meghatározó szereplőivel, a régió gasztronómiájával, és persze időről időre magukat a termékeket is bemutatjuk teszt vagy tesztriport keretében.

És hogy miként lehet magát a magazint is elolvasni? Akinek tetszik kezdeményezésünk, keresse azt a Duna Borrégió kiemelt eseményein, fesztiváljain. Aki pedig online szeretné megnézni, kattintson honlapunkon a Lapszámok menüpontra...


Bányai Gábor Botond
BORIGO Magazin, főszerkesztő