EMLÉKEZZ RÁM

A vörösbor feldobja a nők szexuális életét

A publikáció kivételesen nem Franciaországban született, hanem Olaszországban, azon belül Toszkánában. Arra persze nem tér ki, hogy vajon ez csak a Brunello-t fogyasztó nőkre igaz-e...

A Journal of Sexual Medicine egyik cikke indította el a lavinát, ahol azt állították hogy azok a nők, akik napi két pohár vörösbort megisznak, jobban teljesítenek a hálószobában és jobban is élvezik az intim együttléteket.
Az ellenreakciók gyorsak voltak. Felhozzák, hogy az alkohol bizonyítottan rossz hatással van a szexuális potenciálra.
A tanulmány egyik vezető szerzője, Dr. Nicola Mondaini azonban megvédte álláspontját. "Már az ókori görögök is tisztában voltak a bor és a szexualitás szoros kapcsolatával." Mondaini egyébként egy könyvet is készül kiadni, Vino e Eros, vagyis Bor és Szerelem címmel.
A kutatás alatt egyébként 800 találomra kiválasztott 18 és 50 év közötti nőt kértek fel egy tesztlap kitöltésére, ahol 19 kérdésre kellett válaszolni, amelyek a szexuális életüket taglalták. A megszerezhető pontok 2 és 36 között oszlottak meg, minél magasabb pontszámot ért el valaki, annál élménydúsabb és gyakoribb a szexuális élete. A legjobban azok a hölgyek teljesítettek, akik napi két pohár vörösbort fogyasztanak, utána jöttek azok, akik csak napi egy pohárral. Az antialkoholisták maradtak a sor legvégén. Csak érdekesség, de a napi két pohárral fogyasztó csoport átlagosan idősebb volt, mint a másik két csoport tagjai...

© BORIGO Online Bormagazin


« Vissza az előző oldalra

Keresés a cikkek között: