BORFOLIÓ


Az egyik leginnovatívabb bor-ügynökség

Az utóbbi hónapokban azt figyeltük meg, hogy egyre több borászat és borvidék új stratégiák mentén dolgozik és velük kapcsolatban szakértőként többször a Grape Content neve kerül elő. Kíváncsiságunk odáig vezetett, hogy leüljünk velük egy interjúra.
Írta: Borigo


A hazai borpiacon marketingügynökséget működtetni merész vállalkozásnak tűnik, mert eddig itthon elég kevesen tudtak valós produktumot felmutatni a területen. Első hallásra a Grape Contentről is azt gondoltuk, hogy egy újabb vállalkozás, amely a mindenki számára nagyon vonzó borbizniszt célozza meg, aztán lassan tovatűnik.




Azért szeretnek az ügyfelek velük dolgozni, mert tudják, hogy mernek felelősséget vállalni.



Akkor tudunk működésbe lépni egy márkánál, ha van kristálytiszta cél, amihez stratégiát, ütemtervet és költségvetést tudunk rendelni. Ezek nélkül nem garantálható, hogy jó lesz a végeredmény. Így is havi szinten ellenőrizzük a stratégia megvalósulását, ennek megfelelően cselekszünk és változtatunk, ha szükséges. Az az érdekünk, hogy minél erősebb legyen az adott brand. Ha nem lenne a munkánknak kézzelfogható eredménye, akkor rövid idő után felmondanák velünk az együttműködést
- mondja Kiss Lívia, a Grape Content alapítója.




Céljuk, hogy csak jó és erős márkákat építsenek. Olyan projekteket vállalnak el, ahol már a stratégiai szinttől együtt tudnak dolgozni. Fontos az is, hogy a megbízó és az ügynökség is azonosulni tudjon a célokkal. Volt már rá példa, hogy elengedtünk egy megrendelőt. Kulcsfontosságú, hogy minden területen egy irányba evezzünk.

Ahogy növekvő bevételeiket és erősödő csapatukat nézzük, a Grape Content organikusan fejlődő cég. Három éve kezdődött a Grape Content története, de azt szoktam mondani, hogy valójában tíz év tapasztalatának, illetve tapasztalatlanságának az eredménye. Egy klassz hazai birtoknál foglalkoztam kereskedelemmel és marketinggel. Itt ismertem fel, hogy bár izgalmas egyedüliként felelni e területekért, de ennél ez sokkal komplexebb téma. Sosem voltam abban biztos, hogy amit csinálok, elég jó-e és elvezet-e az eredeti célhoz. Úgy láttam, hiányzik a segítség, hogy a legtöbbet tudjam kihozni a munkámból és a szakértelmemből. Ezért hoztam létre a céget, amelyben olyan emberekkel dolgozhatok, akik garanciát jelentenek a minőségre.

Minden megbízójuk különböző személyiség, a birtokok más-más adottságúak, a termékek egyediek. Valószínűleg ebből is következik, hogy munkáik nem uniformizáltak. Ha nagyon kötözködni akarunk, akkor persze találunk egységes pontokat, de ez inkább abból adódik, hogy dizájnban és kommunikációban is látszik az egyenletes színvonal.

Kiss Lívia szerint a legjobb dolog, ami egy jól menő magyar borászattal vagy erősödő borvidékkel történhet, hogy még sikeresebb lesz. A szakértő úgy látja, hogy a borkészítés, szőlőművelés stabil színvonala szerencsére mára számos borásznál alap és a magyarországi pincészetek közül sokan felismerték, hogy jelenleg a legtöbb energiát márka és piacépítésbe kell fektetniük.




A Grape Content egyidős Lívia első gyermekével. Egyértelmű volt számomra az is, hogy olyan környezetet szeretnék kialakítani, ahol lassan kétgyermekes anyukaként lehetőségem van - akár részmunkaidőben dolgozva - folyamatosan fejlődni szakmailag. Természetesen a szabad időbeosztás és a részmunkaidő kollégáimnak is adott. Család mellett nem opció, hogy éjjelente tanuljak vagy esténként járjak nyelvkurzusra, így jelenleg ezt is megvalósíthatom munkaidőben. Nagyon bántott, hogy korábban nem tudtam tanulmányaimra elég időt szánni - a Weinakademie elvégzése is fontos számomra, ahol vizsgáimat még le kell zárjam. Kollégáink folyamatos képzését anyagilag és személyes segítséggel is támogatjuk.


A Grape Content megbízásainak nagy része borászatoktól származik, akiknek többek közt a stratégia kialakításától a termékdizájn megtervezésén keresztül rendezvényszervezésig és közösségimédia-menedzsmentig a legváltozatosabb szolgáltatásokat nyújtják. Emellett más vállalkozásoknak is dolgoznak, elsősorban a gasztronómiában, és saját projektjeik is vannak.

Annak, amit mi csinálunk, tisztán látható az eredménye. Ez a hajtóerőnk. A legfontosabb célkitűzésünk most a nemzetközi terjeszkedés, hogy külföldön is profi módon tudjuk közvetíteni partnereink történetét. Ha minden igaz, talán hamarosan ez is megoldódik.


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
BORFOLIÓ


Az egyik leginnovatívabb bor-ügynökség

Az utóbbi hónapokban azt figyeltük meg, hogy egyre több borászat és borvidék új stratégiák mentén dolgozik és velük kapcsolatban szakértőként többször a Grape Content neve kerül elő. Kíváncsiságunk odáig vezetett, hogy leüljünk velük egy interjúra.
Írta: Borigo


A hazai borpiacon marketingügynökséget működtetni merész vállalkozásnak tűnik, mert eddig itthon elég kevesen tudtak valós produktumot felmutatni a területen. Első hallásra a Grape Contentről is azt gondoltuk, hogy egy újabb vállalkozás, amely a mindenki számára nagyon vonzó borbizniszt célozza meg, aztán lassan tovatűnik.




Azért szeretnek az ügyfelek velük dolgozni, mert tudják, hogy mernek felelősséget vállalni.



Akkor tudunk működésbe lépni egy márkánál, ha van kristálytiszta cél, amihez stratégiát, ütemtervet és költségvetést tudunk rendelni. Ezek nélkül nem garantálható, hogy jó lesz a végeredmény. Így is havi szinten ellenőrizzük a stratégia megvalósulását, ennek megfelelően cselekszünk és változtatunk, ha szükséges. Az az érdekünk, hogy minél erősebb legyen az adott brand. Ha nem lenne a munkánknak kézzelfogható eredménye, akkor rövid idő után felmondanák velünk az együttműködést
- mondja Kiss Lívia, a Grape Content alapítója.




Céljuk, hogy csak jó és erős márkákat építsenek. Olyan projekteket vállalnak el, ahol már a stratégiai szinttől együtt tudnak dolgozni. Fontos az is, hogy a megbízó és az ügynökség is azonosulni tudjon a célokkal. Volt már rá példa, hogy elengedtünk egy megrendelőt. Kulcsfontosságú, hogy minden területen egy irányba evezzünk.

Ahogy növekvő bevételeiket és erősödő csapatukat nézzük, a Grape Content organikusan fejlődő cég. Három éve kezdődött a Grape Content története, de azt szoktam mondani, hogy valójában tíz év tapasztalatának, illetve tapasztalatlanságának az eredménye. Egy klassz hazai birtoknál foglalkoztam kereskedelemmel és marketinggel. Itt ismertem fel, hogy bár izgalmas egyedüliként felelni e területekért, de ennél ez sokkal komplexebb téma. Sosem voltam abban biztos, hogy amit csinálok, elég jó-e és elvezet-e az eredeti célhoz. Úgy láttam, hiányzik a segítség, hogy a legtöbbet tudjam kihozni a munkámból és a szakértelmemből. Ezért hoztam létre a céget, amelyben olyan emberekkel dolgozhatok, akik garanciát jelentenek a minőségre.

Minden megbízójuk különböző személyiség, a birtokok más-más adottságúak, a termékek egyediek. Valószínűleg ebből is következik, hogy munkáik nem uniformizáltak. Ha nagyon kötözködni akarunk, akkor persze találunk egységes pontokat, de ez inkább abból adódik, hogy dizájnban és kommunikációban is látszik az egyenletes színvonal.

Kiss Lívia szerint a legjobb dolog, ami egy jól menő magyar borászattal vagy erősödő borvidékkel történhet, hogy még sikeresebb lesz. A szakértő úgy látja, hogy a borkészítés, szőlőművelés stabil színvonala szerencsére mára számos borásznál alap és a magyarországi pincészetek közül sokan felismerték, hogy jelenleg a legtöbb energiát márka és piacépítésbe kell fektetniük.




A Grape Content egyidős Lívia első gyermekével. Egyértelmű volt számomra az is, hogy olyan környezetet szeretnék kialakítani, ahol lassan kétgyermekes anyukaként lehetőségem van - akár részmunkaidőben dolgozva - folyamatosan fejlődni szakmailag. Természetesen a szabad időbeosztás és a részmunkaidő kollégáimnak is adott. Család mellett nem opció, hogy éjjelente tanuljak vagy esténként járjak nyelvkurzusra, így jelenleg ezt is megvalósíthatom munkaidőben. Nagyon bántott, hogy korábban nem tudtam tanulmányaimra elég időt szánni - a Weinakademie elvégzése is fontos számomra, ahol vizsgáimat még le kell zárjam. Kollégáink folyamatos képzését anyagilag és személyes segítséggel is támogatjuk.


A Grape Content megbízásainak nagy része borászatoktól származik, akiknek többek közt a stratégia kialakításától a termékdizájn megtervezésén keresztül rendezvényszervezésig és közösségimédia-menedzsmentig a legváltozatosabb szolgáltatásokat nyújtják. Emellett más vállalkozásoknak is dolgoznak, elsősorban a gasztronómiában, és saját projektjeik is vannak.

Annak, amit mi csinálunk, tisztán látható az eredménye. Ez a hajtóerőnk. A legfontosabb célkitűzésünk most a nemzetközi terjeszkedés, hogy külföldön is profi módon tudjuk közvetíteni partnereink történetét. Ha minden igaz, talán hamarosan ez is megoldódik.


« Vissza az előző oldalra